donderdag 20 juni 2013

Tafelzeil projectjes

Boekenleggers
Laatst had mijn oudste dochter een feestje. Haar vriendinnetje werd 9.
Omdat zij graag boeken leest maakte ik voor haar van tafelzeil een boekenlegger.
Op Pinterest vond ik allerlei leuke modelletjes. De keuze was niet gemakkelijk, maar deze is het geworden.
Mijn oudste dochter vond hem zo leuk dat zij er ook een boekenlegger wilde hebben.
Zij kreeg de boekenlegger met het hartje en haar vriendinnetje met haar initialen I.K.

 
 


Kookschort
Of ik al eens een kookschort had gemaakt voor een kleine keukenprins? Mijn antwoord daarop was "nee". Maar hierin zag ik wel weer een uitdaging. Zijn moeder wilde graag een kookschort van tafelzeil, zodat het makkelijk schoon te houden was. Op zoek naar tafelzeil dat ik nog had liggen, ging ik aan de slag. Op de markt haalde ik nog bijpassend lint.
Een avondje achter de machine en zie wat er onderuit komt:


De kookprins was er erg blij mee en is nu elke dag in de keuken zijn vader en moeder aan het helpen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten