dinsdag 30 september 2014

Le Sentiers des Ours

Sinds vorig jaar ben ik bevangen van Trial running. Toen ik terug kwam uit de Franse Alpen zocht ik in onze omgeving ook de bospaadjes en heuvels op. En die zijn hier genoeg rondom Maastricht.
Ook dit jaar gingen we weer naar dezelfde camping in Autrans, nabij Grenoble.
Op site van Autrans zag ik dat er op 15 augustus een trail was van 13 km, Le Sentiers des Ours.




Mijn eerste hardloopwedstrijd in het buitenland werd werkelijkheid.
Ik was inschrijver nummer 1, met startnummer 251.
Op die dag stond ik om 10u aan de start. Temperatuur zo'n 10 graden, wat was het fris.
De avond van te voren had het ook nog flink geregend, gevolg overal modder.
Maar dat mocht de pret niet drukken. Het was een mooi, maar zwaar parcours waarin 400 hoogtemeters zaten.




Ik heb van iedere minuut genoten. Dit was voor mij het ultieme trialen.



De laatste km's liep ik samen met een Frans meisje, genaamd Claire. Samen met haar ging ik over de finish, eindtijd 1h38min.
Helmaal blij met dit behaalde resultaat.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten