dinsdag 3 november 2015

Yoga

Alle ballen in de lucht houden, geeft volle handen. 
Alle ballen in de lucht geeft een stijve nek.
Het werd tijd om die stijve nek los te maken en tijd aan mezelf te besteden.

Via Puur en  Kuur boekte ik 2 jaar geleden mijn eerste yoga weekend in het Bad Hotel in Domburg. Een heerlijke locatie aan zee.



Zonder yoga ervaring begon ik aan mijn eerste yoga houdingen. Ze waren niet gemakkelijk, maar door begeleiding van de yoga lerares lukte het aardig en kon ik ontspannen.

Nu ben ik alweer voor de derde keer  in Domburg. 4 yoga lessen in 3 dagen en de rest had ik tijd voor mezelf. 




Heerlijk wandelen door De Manteling. 
De Manteling is een bos achter de duinen van Domburg. Opvallend waren de bomen in het bos, ze hebben een bizarre vorm. Deze bomen zijn namelijk tijden de Tweede Wereldoorlog gekapt door de Duitser, om het hout.





Via het strand weer terug naar Domburg. 's Middags ging ik nog een uurtje naar de Spa in het hotel. 
Deze Spa was een hele Zeeuwse belevingswereld. De Zeeuwse mosselen zaten in de douchewanden, oesters in de voetenbaden en een heuse Zeeuwse storm beleving in de stormdouche. Goed luisterend, ontdekt ik zelfs de zee. Het geluid van de aanrollende golven, de branding en het geschreeuw van de meeuwen maken deze beleving compleet.

Na 3 dagen, helemaal uitgewaaid en ontspannen, ging ik terug naar huis.

Namasté

Geen opmerkingen:

Een reactie posten