vrijdag 6 juli 2012

Brocante

Brocante


Sinds kort ben ik helemaal weg van Brocante spulletjes. Elke maand lees ik dan ook met alle plezier de Ariadne. Omdat ik geen enkel nummer wil missen, heb ik vanaf deze maand een abonnement genomen.
Ik kan niet wachten dat het eerste nummer in de bus ligt.

Drie weken geleden kwam Opa Lou terug uit Anduze. Hij was maar liefst 8 weken op vakantie geweest. Tussendoor is hij even teruggekomen voor de Eerste heilige communie van onze dochter Simone.

Omdat er in de buurt van Anduze veel Brocante wordt verkocht, nam hij mij allerlei leuke spulletjes mee. Ik heb ze meteen uitgestald op mijn tafeltje in de tuin. Het lepelrek moet nog opgehangen worden.
Wat ben ik er blij mee!
Ook nam hij nog overheerlijke verse abrikozen mee. Ik maakte er abrikozen jam van. Maar ook nog heerlijke aardbei/rode bessen jam.
Mmmmm, dat wordt smullen. Lekker op vers stokbrood of eigen gemaakt brioche brood.

              

Geen opmerkingen:

Een reactie posten